MR

De medezeggenschapsraad (MR) bestaat uit drie gekozen ouders en drie leerkrachten van de Don Boscoschool. Zij vertegenwoordigen onze school in de contacten met het bestuur. Ook overlegt de directie met de MR over het gevoerde en te voeren beleid. Twee MR-leden vertegenwoordigen onze school in de gemeenschappelijke medezeggenschapsraad (GMR). Daar waken zij samen over met de vertegenwoordigers van de andere scholen van onze stichting over het bovenschoolse beleid en dienen het bestuur gevraagd en ongevraagd van advies. De datum van de jaarvergadering wordt nog bekend gemaakt via de Dobo.

Indien u vragen/opmerkingen/suggesties heeft, kunt u altijd terecht bij een van de MZR leden of u kunt mailen naar MR.

Dit jaar wordt de MR gevormd door Elif Kaval (voorzitter), Gwendy Thiéry (lid GMR), Hacer Baysal, Laura Burggraaf (lid GMR), Mirjam Vrijhoef en Remco Meijer.