Groep 1/2 A - Fotoalbums

Koningsspelen

zaterdag, 20 april 2019

Op vrijdag 12 april deden we mee aan de Koningsspelen. We startten in de groep met een heerlijk koningsontbijt. Hierna deden we leuke spelletjes in de rond de school. Er was zelfs een heus springkussen. Hieronder vind je de foto's.

Carnaval

woensdag, 20 maart 2019

Op woensdag 6 maart hebben we carnaval gevierd. Bijna ierdereen kwam verkleed naar school. Naturlijk hebben we polonaise gelopen. Ook hebben de juffen een leuk toneelstuk over een kleuterclow voor ons gespeeld. Dat was erg leuk.

Naar de bibliotheek

woensdag, 20 maart 2019

We zijn met de hele klas naar de bibliotheek geweest. Hier hebben we naar een verhaal geluisterd en prachtige boeken uitgezocht. Hieronder vind je de foto's.

Thema avond

zaterdag, 16 maart 2019

Op donderdag 14 maart werd in wijkcentrum 'De Ringvaart' een thema avond gehouden. Tijdens deze avond presenteerde de Don Boscoschool, onder de noemer "Stippen aan de horizon" haar nieuwe visie, kerndoelen en richting. Naast de presentatie van onze interim directeur kwamen ook diverse actieteams aan het woord. Deze teams presenteerden hun 90 dagen plan op gebied van de leerrijke omgeving, zelfstandig werken en communicatie. De avond werd afgesloten met een werkvorm waarbij de inbreng van de...

Afscheid juf Lisa

zondag, 18 november 2018

Juf Lisa heeft op 31 oktober afscheid genomen van onze school. De groepen 1/2 en 3 hebben haar daarom nog even in het zonnetjes gezet. Hieronder vind je de foto's.

Kinderboekenweek gestart

zondag, 07 oktober 2018

Op woensdag 3 oktober is de Kinderboekweek 2018 geopend. Groep 7 danste een vriendendans en daarna speelden alle leerlingen en ouders gezelschapsspelletjes met elkaar. Hieronder vind je de foto's.

Afscheid schooljaar

woensdag, 25 juli 2018

We hebben afscheid genomen van het schooljaar 2017-2018. Op donderdag 19 juli liepen de achtste groepers hun afscheidsrondje en op vrijdag 20 juli nam de rest van de school afscheid. Zij zien elkaar volgend jaar weer. De achtste groepers wensen we veel succes op hun nieuwe scholen. Hieronder vind je de foto's.