Groep 1/2 B - Fotoalbums

Toneelvoorstelling KBW'17

vrijdag, 13 oktober 2017

Op woensdag 11 oktober hebben de kinderen uit de groepen 1 t/m 4 naar een toneelstuk gekeken. Speciaal voor de kinderboekenweek kwam toneelgroep "BeNde" de spannende voorstelling "Weerwolf" opvoeren. Hieronder vind je de foto's.

Opening kinderboekenweek 2017

woensdag, 04 oktober 2017

Op woensdag 4 oktober is de kinderboekenweek gestart. Dit jaar is het thema "Gruwelijk eng". Op het plein liepen vreselijk enge juffen en meesters rond. Tijdens de kinderboekenweek zijn er tal van activiteiten. Zo is er een toneelvoorstelling, een kinderboekenmarkt, een schrijfwedstrijd en komt er een kinderboekenschrijfster op school. Uiterraard zullen de juffen en meesters nog meer voorlezen. Hieronder vind je de foto's van de openingsdag.

Naar het bos

donderdag, 28 september 2017

Op woensdag 27 september zijn we naar het bos geweest. We hebben beukennootjes gevonden, door de bladeren gewandeld en paddenstoelen bekeken. Tenslotte zijn we naar de kinderboerderij geweest. Hieronder vind je onze foto's.

Afscheid

vrijdag, 21 juli 2017

Op vrijdag 21 juli hebben we afscheid van het schooljaar 2016-2017 genomen. Traditigetrouw zongen we liedjes en de leerlingen uit groep 7 hebben gevlagd. Op donderdag 20 juli nam groep 8 afscheid van de Don Boscoschool. Na de vakantie zien we ze niet meer bij ons op school terug. We wensen ze veel plezier op hun nieuwe scholen. Hieronder vind je de foto's.

Afscheid Meester en Juf

woensdag, 12 juli 2017

Juf Marianne en Meester Metten nemen dit jaar afscheid van de Don Boscoschool. Hierom hebben we ze op 12 juli een afscheidscadeau gegeven in de vorm van een dansvoorstelling. Alle leerlingen van de school mochten op het podium hun dans laten zien. Hieronder vind je de foto's.

Sint Maarten

woensdag, 30 november 2016

Tijdens Sint Maarten zijn we langs de deuren gegaan om liedjes te zingen en snoepjes op te halen. Hieronder vind je de foto's

Foto's feestweek

vrijdag, 15 april 2016

Naast de algemene foto's van de feestweek vind je hier nog eens foto's die in of met onze groep zijn gemaakt.