Welkom op de pagina van groep 4

Dit jaar zijn er in het eerste halfjaar twee juffen in de groep. Juf Rachelle is de hele week in de klas en op maandag, dinsdag komt juf Barbara voor de schakelklas. Zij werkt dan met kleine groepjes zodat alle kinderen wat meer aandacht krijgen. We hebben 22 kinderen in de klas, 9 meisjes en 13 jongens. In groep 4 krijgen de kinderen een aantal nieuwe vakken: Taal, verkeer, biologie en estafettelezen. Ook leren we om in schriftjes te werken en leren we alle hoofdletters schrijven. Daarnaast gaan we aan de slag met de tafels van 1 t/m 5 en de tafel van 10. Je kunt er zelfs een diploma mee verdienen. In groep 3 leerden we de hele en halve uren van de klok en dit jaar leren we de kwartieren, de tien en de vijf minuten en de minuut. Allemaal spannende, maar vooral hele leuke dingen. Als u benieuwd bent naar wat uw zoon of dochter doet in de klas, kunt u de website in de gaten houden of gewoon even binnenkomen als u uw kind komt brengen.

We gaan er samen een gezellig en leuk jaar van maken.

Juf Rachelle en Juf Barbara