Groep 4 - Fotoalbums

April foto's

woensdag, 10 april 2019

We hebben in april veel bijzondere activiteiten gehad. Zo hebben we tijdens de buitenles dag een rekenles op het plein gehad,  kuikens in de groep bekeken en we zijn op duinexcursie geweest. Hieronder vind je de foto's.

Thema avond

zaterdag, 16 maart 2019

Op donderdag 14 maart werd in wijkcentrum 'De Ringvaart' een thema avond gehouden. Tijdens deze avond presenteerde de Don Boscoschool, onder de noemer "Stippen aan de horizon" haar nieuwe visie, kerndoelen en richting. Naast de presentatie van onze interim directeur kwamen ook diverse actieteams aan het woord. Deze teams presenteerden hun 90 dagen plan op gebied van de leerrijke omgeving, zelfstandig werken en communicatie. De avond werd afgesloten met een werkvorm waarbij de inbreng van de...

Schoolontbijt

woensdag, 07 november 2018

Op woensdag 7 november werd het nationaal schoolontbijt gehouden. Alle kinderen hebben op school ontbeten. Sommige kinderen kwamen zelfs in hun pyama naar school. Met dit schoolontbijt willen we het belang van een goed ontbijt benadrukken. Zonder ontbijt kan je eigenlijk niet goed functioneren. Hieronder vind je de foto's uit diverse groepen.

Kinderboekenweek gestart

zondag, 07 oktober 2018

Op woensdag 3 oktober is de Kinderboekweek 2018 geopend. Groep 7 danste een vriendendans en daarna speelden alle leerlingen en ouders gezelschapsspelletjes met elkaar. Hieronder vind je de foto's.

Afscheid schooljaar

woensdag, 25 juli 2018

We hebben afscheid genomen van het schooljaar 2017-2018. Op donderdag 19 juli liepen de achtste groepers hun afscheidsrondje en op vrijdag 20 juli nam de rest van de school afscheid. Zij zien elkaar volgend jaar weer. De achtste groepers wensen we veel succes op hun nieuwe scholen. Hieronder vind je de foto's.

Schoolreisje 2018

donderdag, 14 juni 2018

De groepen 4 t/m 7 zijn op schoolreisje geweest. Dit maal ging de reis naar attractiepark Duinrell. Hieronder vind je de foto's