Welkom op de pagina van groep 5

Met 22 leerlingen en twee juffen maken we er een mooi en leerzaam jaar van. Op maandag, dinsdag en woensdag staat juf Brigitte voor de groep; op donderdag en vrijdag is juf Carolien er. Rekenen en taal zijn de bekende vakken, net als verkeer en godsdienst. Maar dit jaar verdiepen we ons ook in geschiedenis, aardrijkskunde en biologie. Wat deden de jagers en boeren? Hoe ziet Nederland eruit vanuit de lucht en wat zijn geleedpotigen? Aan het einde van groep 5 weten jullie het allemaal.
Ook komt meester Michiel technieklessen geven en meester Remco laat jullie zweten tijdens de gymlessen. Drink daarna maar veel water uit de Druppie-bidon; gezond en lekker! Ook krijgen jullie muzieklessen met echte instrumenten, we gaan met groep 5 de natuur in en we maken een voorstelling voor alle ouders/verzorgers.

Tot slot vinden wij het heel belangrijk dat jullie je allemaal prettig voelen op school en in de groep. Als er iets is, kun je altijd naar ons toekomen. Dan proberen we samen een oplossing te vinden.

Juf Brigitte en juf Carolien