Welkom op de pagina van groep 8.

Je bevindt je nu op de pagina van één van de spannendste groepen van de Don Boscoschool. Maar wat maakt deze groep nu zo bijzonder en spannend? Ten eerste zijn we gewoon een heel leuke en gezellige groep die dit jaar uit 23 leerlingen en twee meesters bestaat. Meester Remco Meijer is er eigenlijk de hele week, maar om de week staat meester Michiel Rijven op woensdagochtend voor de groep,

Ten tweede zijn we dit jaar de oudste leerlingen van de school en daar horen nog al wat taken en verantwoordelijkheden bij. We zijn nu de wijsten van school en kunnen ander leerlingen laten zien hoe alles hoort en kunnen de jongere kinderen helpen, maar we zorgen ook voor de telefoon, het oud papier en verzorgen de portierdiensten.

Dit is ons het laaste jaar op de basisschool. Daarom gaan we ons voorbereiden op de overgang naar een nieuwe school. We bezoeken scholen voor het voortgezet onderwijs, maken CITO's en de eind IEP toets. Maar we gaan dit schooljaar ook afscheid nemen. Dit doen we door met elkaar op afscheidskamp naar Texel te gaan en met het opvoeren van de afscheidsmusical voor he hele school. Gelukkig is het nog niet zover en gaan we eerst genieten van dit jaar.

Meester Remco en meester Michiel.