Inschrijven tijdens deze crisis?

woensdag, 15 april 2020

Inschrijven tijdens deze crisis?

Als gevolg van de Coronacrisis is besloten om de toewijzing van de plaatsen aan kinderen geboren in de maanden december 2016 t/m maart 2017 te verplaatsen naar juni a.s.. In tegenstelling tot de data die in de brochure “Voor het eerst naar de basisschool in Haarlem” staan, kunt u t/m dinsdag 26 mei a.s. het aanmeldformulier inleveren. U zal dan uiterlijk 10 juni bericht ontvangen van de school waar uw kind geplaatst kan worden.

Inleveren van het aanmeldformulier
Omdat de school voorlopig niet toegankelijk is, kunt u uw aanmeldformulier bij voorkeur per e-mail (bijv. via een scan of foto van uw mobiel) inleveren, maar het kan ook per post of in de brievenbus van de school. Als u van een niet-voorgedrukt aanmeldformulier gebruik maakt, verzoeken wij u hierbij ook een adresbewijs toe te voegen. Het e-mailadres van de school is: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Informatie over de school
Helaas kunnen wij totdat de scholen weer opengaan geen rondleidingen organiseren. Graag willen wij u wel in de gelegenheid stellen met onze school kennis te maken. Wij staan u graag telefonisch te woord.
Als u hiervoor belangstelling heeft, stuur ons dan een e-mail met dit verzoek en vermeldt dan uw telefoonnummer in uw bericht. U ontvangt daarna per mail bericht wanneer dit gesprek kan plaatsvinden.